KJÆRE KURT….. JEG ER IKKE SINT!

Lite visste jeg at det siste innlegget jeg skrev ville skape så mye reaksjoner og oppmerksomhet. Jeg ønsket bare å fremme viktigheten av tilgjengelighet for rullestol, og understreker at jeg ikke på noen måte er ute etter og svarte noen og være sinnatagg. Så kjære Kurt, jeg er ikke sint og jeg vil garantert komme på konsertene dine igjen. 

Jeg har blitt kontaktet av både daglig leder av Foynhagen, Kurt sin agent og Kurt himself. Men jeg har tatt valget og bli hjemme og la noen andre “ta saken” og dra på konserten. Jeg har fått belyst noe viktig,  jeg skulle selvsagt  gjerne dratt på konserten, men jeg er rett og slett for redd for fall og for usikker på forholdene. Men jeg vet at dette nå vil bli sjekkes opp og lagt fram i en god dialog med de involverte. 

Ha forsatt en deilig musikalsk sommer!

 

2 kommentarer
    1. Flott skrevet og kjære bestevenninne det er lov og si ifra når ting er urettferdig! Hvordan skal folk ellers få øynene opp hvis ikke man ikke sier i fra! Det gjelder mange ting , folk må si ifra når man blir behandlet urett eller ting vi mener blir feil i sammfunnet. Da kan man påvirke slik at vi får et bedre samfunn for flere i Du ikke sint men tøff og jeg stolt av deg!
      En dag i fremtiden skal vi på Kurt sammen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg