DOVEN HJERTESORG……

 Doven hjertesorg.

 

En taus smerte. Seig. Vond og doven men så absolutt tilbakevende

Jeg kjemper med den. Slår den ned. En stund, men den vender alltid tilbake som en gammel kjæreste som ikke finner fred.

 

Jeg er rakrygget og sterk spesielt ovenfor deg.

I gjerning.

 I Ord

Tilstedeværelse. 

 

Min hjertesorg skal du få slippe å se.

 

Jeg skal bære den alene.

Du hører heldigvis ikke gråten som kan komme om nettene.

Du hører ikke jeg visker navnet ditt i stille gråt. I min tause smerte som ingen kan verken kjenne eller se.

 

Doven hjertesorg.

Den som i flere år har vært gjemt i hjertet mitt et sted.

Den kommer fram i rykk og napp. Den river og sliter i min sjel mang en natt.

 

Hjertesorg høstet av tapt kjærlighet.

Sørgmodig.

Men så absolutt med sterke følelser gitt med dyp ærlighet.

Jeg har elsket deg så inderlig og så lenge.

Min kjærlighet til deg vil aldri dø men leve i meg til lives ende.

Dypt inne i hjertet vil alltid denne dovne hjertesorgen brenne.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg