JEG ØNSKER MEG EN JENTE DATE PÅ VALENTINES DAY!

Hjertet dunker. Det er så åpenlyst og direkte og skrive dette på bloggen. Larvik er kanskje også et altfor lite sted og snakke åpent om vanskelige følelser på? Men jeg vil så gjerne være modig. Jeg vil så gjerne våge. Man lever bare et liv og man skylder seg selv og finne hjertets ekte svar. 

Den berømte kjærligheten har vært vanskelig lenge. Jeg vil ikke skylde på funksjonsnedsettelsen da jeg kjenner flere både kjærester og ektepar hvor en eller begge har en form for funksjonnedsettelse. Jeg tror jeg har vært uheldig fram til nå. Redd og tvilende. Men jeg føler dette året, er nå eller aldri. Året det er på tide og være modig og ærlig med seg selv. Jeg vil på date og for første gang i mitt liv med en jente! 

Jeg vil ikke hvor jeg skal begynne å lete. Derfor skriver jeg til deg her. Jeg søker ei jente med et stort smil og et vakkert hjerte. En tolerant sjel som møter nye mennesker med et åpent blikk og sinn. Kanskje du som meg har erfart at livet ikke er a4? Kanskje du selv lever med og annen utfordring eller nedsettelse i kroppen? Det viktigste er at du er  uredd for å bli kjent med noen som kanskje lever litt annerledes enn deg? Er du positiv, engasjert i samfunn, og livets små og store mysterier og generelt glad i å prate? Ja, det er jeg også. Mest av alt håper jeg du er glad i musikk. Da dette er en stor og viktig del av livet mitt. Jeg skal fortelle deg mer om livet mitt når vi møtes.  Men vit at jeg er jente med stort engasjement og mange ild i jernet selv om kroppen har CP.

 Jeg ønsker først og fremst en date. Men jeg legger ikke skjul på at jeg drømmer om en kjæreste.  Etter og levd med denne viten om at jeg kan falle for jenter i 19 år er det på tide og våge å møte ei dame ansikt til ansikt.  Jeg er klar men heller ikke uredd. Men et sted må man begynne. 

Kjærligheten kan føles vanskelig av mange grunner. Men den dagen man finner den rette tror jeg livets mange biter faller på plass. Jeg er ferdig med å se ned på meg selv.   Jeg kunne nemlig ha gitt opp for lengst. I skammen og sorgen vrede over kjærlighetens grad av sorg og skam. Men jeg har bestemt meg for å reise meg. Våge en gang for alle og vise hvem jeg er. Så kanskje livet også kan vise meg at kjærligheten er størst av alt? 

Det er verdt et forsøk. 

Ikke nøl med å ta kontakt :

Her

Varm klem fra Silje 

7 kommentarer
    1. Kjempetøft skrevet Silje! 😀 Tøff du! Dette står det respekt av. Håper du lykkes.. <3 💪

    2. Min varme tøff sterke fine bestevenninne ❤️ jeg håper du vil finne den rette dette året. Det fortjener du virkelig og den som får deg er utrolig heldig. Jeg støtter deg og heier på! ❤️ klem Birgitte

    3. R.E.S.P.E.K.T.
      Jeg visste at du er tøff, men denne bloggen ga meg virkelig bakoversveis.
      Er så meget stolt av deg og så glad – for jeg vet at dette har vær en lang og krevende vei.
      GO GIRL!

    4. Så tøff du er Silje! Det er et vanskelig spørsmål å finne svar på, dette om hvordan man finner den rette. Da gjør du det som er rett for deg, er så åpen og ærlig på bloggen din. For meg tok det nesten 30 år, før jeg møtte han som er den rette for meg. Det var et kristent fellesskap som førte oss sammen. Masse lykke til!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg