BARE LA MEG GRÅTE……..

Utad kan jeg virke så sterk, sorgløs og fri.

Kanskje virker det som jeg ikke bryr meg om at opplevelsen av ekte kjærlighet har gått meg hus forbi?

Man må prøve å leve godt med det livet man har. Det gjør jeg så absolutt. Men bare jeg kjenner på de dypeste redsler og mørkeste sorger hjertet når nattemørket kommer og dagen er slutt.

Hjertet mitt har levd med en godt skjult kjærlighetssorg i mange år. 

En sorg jeg har nektet å kjenne på i over et tiår. 

Joda smerten har kommet i rykk og napp.

Men jeg har knapt nok grått og noe virkelig bearbeidelse har den aldri fått.

Alt jeg har ønsket er å smile, leve med nære vennskap og skjule smerten for omverden inderlig og godt. 

Jeg synes jeg har klart det så godt.

Men nå er det som hjertet mitt har fått mer enn nok. 

Etter mange ulike hendelser de siste årene har påfyllet av smerte blitt så mye at hjertet hyler stopp. 

Det er da det nydelige ansiktet i tankene mine dukker opp. 

Det er da jeg har lyst til å rope. Kom og hold rundt meg så hardt du bare kan.  Jeg føler jeg higer etter pusten på livets dypeste vann. 

sad woman profile silhouette in dark

Men jeg innser det endelig nå kjære deg. Du har ALDRI og kommer aldri til å besvarte mine inderlige rop etter deg.

Du kommer aldri til å holde om meg på den inderlige kjærlige måten som jeg så gjerne vil. 

Jeg vil aldri høre deg si jeg elsker deg. De orene har alltid kommet andre tilgode enn meg. 

Bare la meg gråte nå. La hjertet få hyle og kroppen riste. 

DEG som jeg så mange år har vært livredd for å miste. 

Men sannheten er jo at du aldri på noen måte har vært min.

Nå må jeg tre inn i mørket og kjenne på smerten som bare er min.

Lev lykkelig i ditt fjerne paradis. 

Å elske deg er mitt hjertets vondeste pris. 

 

 

 

 

 

  

3 kommentarer
    1. Dette var utrolig å lese. En person som virkelig har satt seg hos deg.
      10 år kjærlighetstorg?
      Kanskje på tide å få ristet det av seg å gå videre?
      Ha en fin helg <3

    2. poesimylife: Enda lenger enn ti år. La det være sagt at jeg har opplevd forhold og romanser i løpet av disse årene. Men noen ganger vil livet at man elsker noen som hjertet aldri hverken klarer å glemme eller stoppe å føle noe for. Slik vil det alltid føles med dette fantastiske menneske. Men jeg lover å prøve å finne noe ekte også. Det fortjener vi alle ikke sant? Alt godt til deg!

    3. Ja noen fester seg mer enn andre. Jeg forstår at denne personen virkelig har gjort ett inntog i ditt hjerte og i ditt sinn. Men når du vet at det aldri kan bli dere, så la det være med det 🙂
      Sikkert mye lettere sagt enn gjort 🙂
      Alle fortjener vi å finne den personen som er ment for oss 🙂
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg