JEG HAR BLITT SVINDLET!

Hjertet dunker hardt. Det er bare å innse at jeg har blitt svindlet for over 400 kr. 

 

Film elsker som jeg er ble jeg både fristet og lurt av følgene reklametekst.

 

 

Når du har registrert deg gratis. Skal du da få tilgang til  hundrevis av filmer som  Batman vs superman og den nye sesongen av Game of thrones.

 

 

Siden jeg kom til var denne Kungmedia.com

Filmene virket gamle og dårlige og langt fra Nettflix kvalitet.

Jeg fikk en veldig dårlig følelse og prøvde og fjerne kontoen med en gang.

Jeg trykket på cancel for harde livet og ble logget ut.

 

2 og en halv uke senere er kortet mitt tømt for over 400 kr.

 

Storesøster måtte til slutt trå til hjelpende til. 

Det viste seg at det var umulig via min data og  fjerne min konto. Det var som den var fryst.

Telefon nr som står oppført på siden deres var heller ikke i bruk. 

Min søster klarte forhåpentligvis og fjerne konto manuelt via sin mobil.

Men det kjennes i magen ennå.

Det skal være gratis den første måneden og billig den andre.

Jeg ble trekt penger FØR det i hele tatt er gått en måned og det plutselig for 3 måneder!

ADVARSEL til unge og eldre filmelskere.

HOLD DERE TIL NETFLIX OG VÆR FORNØYD MED DET.

 

 

SVINDEL ER EN FRYKTELIG EKKEL LÆREPENGE!

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg