FRYKTEN FOR Å MISTE DEG…..


 

 Frykten ligger langt inn i hjertet. Den gnager. Truer og skremmer. Dypt inni meg lever, piner og herjer den. Jeg ser mine venners sorg og tårer. Klemmer dem hardt inntil meg. Blikkene våre møtes en taus forståelse er mellom oss. Jeg ser sorgen i øynene deres og de ser reddselen i meg. Vi skal alle miste. Kjenne sorgen og savnet brenne i hjertet. Enkelte netter får frykten så stor plass. Frykten for å miste deg og alt vi har sammen. Min nærmeste. Min beste og største trygghet. Jeg ber til Gud om og få ha deg hos meg lenge. Bare sorgen holder seg borte skal jeg gjøre alt jeg kan for å være sterk og holde frykten så langt nede som jeg klarer.

 

JEG ELSKER DEG!!

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg