DESEMBERGLEDER.

Desember er en måned er full små og store gleder.  God mat, musikk, julebord, takknemlighet og ettertanke.

Her kan du se og høre litt av mine gleder. 


Julebord på Farris bad med 4 retters middag og fantastisk Wallmans show.

Det ble vin, latter og sang. Med andre ord en uforglemmelig kveld.

Julestemning på et Blunk med Bettan og Endresen. Gøyalt juleshow med humor, sang og varme.

Her kan du se en av sketsjene til Blunk : ” Fest i magan” 

Det var godt å klemme Elisabeth, som vi alle vet vil hennes og døtrenes jul bli veldig spesiell.

Det blir derfor også ekstra spesielt å åpne julegaven fra henne i år. 

Mitt første julebord for og med assistentene mine ble en suksess. Vi er alle skjønt enig om at det må bli en tradisjon.

Vin, sjokoladekake og hygge med bestevenninna. Er det noe vi to kan er det å kose oss.

Blåtoner konserten med Knut Anders Sørum, Nora Jabri og Lewi Bergrud ble en stor og flott opplevelse.

Jeg fulgte både Knut Anders og Nora i stjernekamp og er ikke mindre begeistret etter og ha hørt dem live.

Bare hør her så skjønner dere hva jeg mener :

Mary’s Story 

Deilig er jorden

Hellige Natt

Gåsehud ikke sant?

Lewi Bergrud var en ny stemme for meg. Men det tok ikke lang tid før jeg var bergtatt av stemmen hans.


 

Julestemningen og gåsehuden satt seg i beinmergen etter den konserten der. Gleden også.

Gleden over å se igjen venner du ikke har sett på lenge har noe eget ved seg.  Jeg traff nylig igjen en venninne jeg ikke hadde sett på lenge. Det var som tiden stoppet opp.Hun sto der med en gave i hånden og et stort smil. Vennen som er så langt fra meg i hverdagen men likevel så nær i tanker og hjertet.

Å møte Febe igjen er uten tvil denne desember sin største glede.  Det var så lenge siden sist. Jeg er så takknemlig for at vi forsatt har hverandre. Lenge var det langt fra en selvfølge. Klemmene er derfor ekstra store og harde når vi først treffes. Vi har grått og tilgitt mye for at vennskapet skulle overleve. Men som vår kjære Jan Werner alltid sa : Å tilgi er en av de største og mest helbrede ting vi mennesker kan gjøre mot og for hverandre. 

 

  
 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg