JEG ER SÅ LEI AV Å FORSVARE VÅRT FORHOLD.

Jeg er så lei

Av hele tiden å forsvare vårt forhold

Ingen tror at jeg virkelig har valgt deg

Du kan jo bedre sier de

Vet bedre
Fortjener bedre
Men mitt liv ble fullstendig da jeg traff deg
Før deg
Snublet jeg
Jeg klarte ikke nyte livet
Redd for å falle
Ikke kunne gå ut
Med verdighet
Så traff jeg deg
Tvilende i starten
Jeg skjulte deg
Gjemte deg for andre
Ville ikke vite av deg
Heldigvis våknet jeg
Og vi er nå ett
Jeg kan ikke tenke meg et liv
Uten deg
Selv om det skjer at du hindrer meg
i å komme inn
Men det er ikke din skyld
Det er aldri din skyld
For det er ikke du som begrenser meg
Men barrierene og fordommene
Som er menneskeskapte
Sammen skal vi bryte disse
Forholdet vårt er trygt
Og for alltid

Rullestolen min 

Tekst: Helle-Viv Helle Magnerud

Kjære Helle- Viv! Jeg beundrer deg! Du er tøff, ærlig, omtenksom og et forbilde for mange.

Sterk, stolt og synlig. Mor til en voksen datter, i jobb og reiseglad. Takk for ditt bidrag til å gjøre BPA bedre og mer likestilt i Norge. Måtte det ikke bli så lenge til vi sees igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg