OM JEG BARE KUNNE FORSTÅ….

Om jeg bare kunne forstå.

Ditt mørke. 

Din indre kamp. 

Du som kjemper til du omtrent kneler, men likevel holder ut den bitre, skjulte kamp.

Jeg holder om deg i tanker og sinn, når vi blir født er ingen av oss lovet et lyst og friskt sinn.

Jeg ville så gjerne tatt smerten din. 

Gang på gang kjemper du deg ut i lyset vennen min.

Om jeg bare kunne jage ditt tungsinn og de mørke demoner som plager deg så, om jeg helt inn til deg kunne nå, hadde da ting vært lettere og forstå?

Hvor tungt må det ikke være og føle at livets bagasje nesten er for tung å bære?

Hold ut, vær så snill og hold ut min kjære. 

Vi er mange som er glad i deg som vil være nærme.

Angst, depresjoner og mange diagnoser jeg ikke kjenner navnet på, de er mange de som kjemper mot psyken ja det er ikke få. 

Prøv og ikke døm det du ikke kan forstå.

Ikke pek og se ned på, for en dag kan det være deg som sliter,  selv om sjelen din er rolig og frisk nå.

La oss møte fordommer med kjærlighet, bare slik kan vi mennesker lære hverandre å kjenne med større ærlighet. 

Husk du som kjemper at du er omringet av kjærlighet. 

Bare med raushet og varme vil vi kunne skape større åpenhet.

10 Oktober er verdens dagen for psykisk helse. Gi av din tid og ditt hjertet.

Til deg :  Glem ALDRI at jeg elsker deg! ❤️❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg